Bej Siyah Kombinle Parkta Resimler

| More

Category: , , , , , , , , , , ,

Köpeğim Jessie'yi gezdirmek için her gün Maçka Parkı'na gidiyorum. Onsuz parka hiç gitmememe rağmen dün bir değişiklik yapıp başka bir iş için oradan geçerken parkın içinden geçtim. Bu resimleri de orada çektik.  

Bej - siyah elbisem baya eski, Koton'dan almıştım zamanında. Hatta o kadar sevmiştim ki gidip sonra beyaz - yeşil olanını da almıştım. Bir de kırmızılısı varmış, dün arkadaşım Burcu onda da kırmızısının olduğunu söyleyince onu kaçırmışım diye üzüldüm..:) Çok ucuza indirimden almıştım, belki de 3 sene önce 10-15 TL falan olsa gerek..:)

Bej - krem ayakkabılarımı geçtiğimiz haftasonu Park Bravo'nun Nişantaşı outlet mağazasından aldım. Bu mağazadan BURADA daha önce de bahsetmiştim. Ayakkabılar indirimdeydi ve sadece 29 TL verdim. Alışverişimde bana yardımcı olan Park Bravo'daki sevgili arkadaşlarım Ebru ve Arzu'ya çok teşekkürler. Birkaç ürün daha almıştım, sağolsunlar her zamanki tatlılıklarıyla alışverişime neşe kattılar..:) 

Elbise: Koton
Ayakkabılar: Park Bravo / Nine West
Ceket: Polo Garage
Takılar: Yargıcı 



Bej Siyah Kombinle Parkta ResimlerSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal