Kainat Güzellik Yarışması Mayoları, Tala Raassi'nin Büyük Başarısı

| More

Category: , , , , , , ,


Tala Raassi 2010 Kainat Güzellik yarışması'nın mayo ve bikini tasarımlarını yapan İranlı 27 yaşında bir modacı. Hayatında yaşadıklarını negatif değerlendirmek yerine bunlardan ders alarak kendi yolunu istediği gibi çizmeyi başarmış bir kadın. Bunda da çok başarılı olduğu aşikar.
Tala'nın etkileyici hikayesinden bahsetmek ve sonra tasarımlarını göstermek istiyorum. Bu İranlı kadın İran'da yaşarken 16. yaş yünü sırasında mini etek giydiği için tutuklanıyor ve kırk kırbaç cezasına çarptırılıyor. Ailesinin gözleri önünde cezasını çeken Tala bu anlarla ilgili olarak verdiği röportajda şunları söylemiş;
"Kırbaç cezası sadece 2 dakika sürdü ama bana 1 yıl gibi geldi. O acıyı bir daha unutamadım ve 18 yaşıma basınca Amerikaya kaçtım. Burada kadınların özgürce giyindiğini gördüm. Bu da bana ilham verdi ve modacı oldum "

Dar Be Dar adlı giyim firmasının sahibi olan Tala Raassi için bikiniler özgürlüğü simgeliyormuş ve bu yüzden bikini tasarlamayı çok seviyormuş.


Önce Tala Raassi'nin 2010  Kainat Güzellik Yarışması tasarımlarından birkaç resim, sonra da Tala'nın markası Dar Be Dar'ın 2010 yaz koleksiyonundan resimler. Koleksiyon tasarımlarının tamamına kendi sayfasından da bakabilirsiniz, gerçekten farklı ve güzel tasarımları bulunuyor. 

2010 Kainat Güzellik Yarışması'ndan:


Dar Be Dar 2010 Yaz Koleksiyonundan Seçmeler:


Kainat Güzellik Yarışması Mayoları, Tala Raassi'nin Büyük BaşarısıSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal