Grammy Tarihinin En Şık 5 Ünlüsü ve Kombinleri

| More

Category: , , , , , , , , , ,

Instyle dergisi tüm Grammy ödül törenlerinin en şık 25 ünlüsünü seçti. Bazı seçimlerle hiç aynı fikirde olmadığımı söylemeden edemeyeceğim. Yine de seçimlere sadık kalarak ilk 5'i sizlerle paylaşıyorum.

1. Gwen Stefani
2006 Grammy töreninde Gwen Stefani'nin hamile halleri bir numara seçildi. Elbisesi L.A.M.B. markasını taşıyor.


2. Jennifer Lopez
Jennifer Lopez'i hiç sevemedim, kabul ediyorum. Hele her yerde en çok yayınlanan bu kombininden 2000 yılından beri nefret ediyorum diyebilirim. Versace'ye saygım sonsuz, ama ben bu kombinin Jennifer Lopez'e basit bir tarz vermiş olduğunu düşünüyorum.


3. Beyonce
Beyonce'nin 2010 yılında giydiği Stephane Rolland imzalı bu elbise bence biraz fazla kalıp gibi ve mimari tarzda. Hatta bu yüzden Beyonce'yi olduğundan daha iri göstermiş.


4. Britney Spears
Britney Spears 2000 yılındaki Grammy ödül töreninde Randolph Duke elbisesiyle. Bu seçime saygı duydum, Britney burada ne kadar taze, saf ve şirin . Ayakta duruşu bile bir farklı sanki..:=)


5. Lady Gaga
Giorgio Armani Prive imzalı bu kombini en sıradışı ve hatta tarz sahibi seçebilirdim. Ama şık? Hayırrr!!



Grammy Tarihinin En Şık 5 Ünlüsü ve KombinleriSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal