Modasal Kız Artık Cosmotürk'te de Yazıyor!

| More

Category: , , , , , , , ,

Cosmotürk "kadınlara özel en kapsamlı haber portalı" sloganıyla yola çıkan harika bir portal. Uzun zamandan beri Cosmotürk'e hergün bakmadan geçmiyorum, çükü her seferinde ilgimi çekecek yeni yazılar, yeni tatlar buluyorum.

Artık Cosmotürk'ün benim için yeri daha da özel, çünkü ben de bir Cosmotürk yazarı oldum..:) Cosmotürk'teki ilk yazımın bulunduğu köşeme sizleri de beklerim. Moda paylaşımlarım ve farklı konularda ilginizi çekebilecek keyifli paylaşımlar Cosmotürk'teki "Modasal Kız ve Yakışıklı Jessie" adlı köşemde de devam edecek. İlk yazımın linkini ekliyorum, herkese güzel günler dilerim;


http://www.cosmoturk.com/kose-yazilari/benim-kosem-benim-tutkularim-ahche.html


Modasal Kız Artık Cosmotürk'te de Yazıyor!SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal