Alışveriş Yaparken Sinir Olduğum Şeyler..:)

| More

Category:

Dün Nişantaşı'nda birkaç mağaza dolaştım ve alışveriş yaparken sinir olduğum şeyleri sizinle paylaşmaya karar verdim..:) Sizin de varsa yorum olarak ekleyebilirsiniz..:)

  1- Reyonlardaki askıların önünde askıları tutacak bir çıkıntının olmamasına sinir oluyorum. Böyle olunca elimi reyona attığım anda önden itibaren tüm askılar yere düşüyor ve yerden askı toplamak zorunda kalıyorum. Çok basit ama önemli bir ayrıntı bence.

  2- Askılara 3 beden büyük gelen kıyafetler de yere düşen askılar misali patır patır yere dökülür. Askıların kıyafetlere uygun olması ve müşterinin rahat bir şekilde askıyı eline alıp bakabilmesi önemli.


  3- Mağazaya girip soru sorduğumda "sen de nerden çıktın ki" dercesine bakan çalışan profili de yeterince sinir bozucu olabiliyor. Bazen ürünlerin daha küçük bir poşete konmasını istediğimde veya oradan alacağım ürünleri elimde taşımamak için kasaya bırakmak istediğimde de olabiliyor bu. Allahtan kibar yaklaşanlar çoğunlukta, ya da ayaklarım artık beni hep oralara götürüyor artık. 


  4- Mağazaya girer girmez peşime takılıp, bir saniye dibimden ayrılmayan çalışan profili de rahat rahat bakamayacağım kadar abartılı olabiliyor bazen. Kaçarak uzaklaşıyorum, hiç bakasım gelmiyor çok abartıldığında. 


  5- Askılar üst üste asıldığı ve kıyafetler düzgün geçirilmediği için kıyafetlerin aynı anda 3 askıya dolanmış olmasına ve çıkarmak için 3 askıyla ve reyonla cebelleşmek gerekmesine de sinir oluyorum..:)

Yetsin bakalım şimdilik bu kadar, yoksa kimse beni içeri almayacak..:) Ne yapalım, rahat ve huzurlu alışveriş önemli, sizce de öyle değil mi?


Alışveriş Yaparken Sinir Olduğum Şeyler..:)SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal