California Nail Bar

| More

Category: , , , , , , , , ,

Gelen sorular üzerine BURADA bahsetmiş olduğum kalıcı French uygulamasını nerede ve kime yaptırdığımla ilgili bilgi vermek istiyorum.

California Nail Bar, Nişantaşı Valionağı'nda Stefanel'in hemen yanında, Konak Pastanesi'nin karşısında. Temiz pak bir mekan, bir kez girdikten sonra müzikler ve rahat koltuklar nedeniyle çıkasınız gelmiyor..:) Bizzat ben koltukları nereden aldıklarını bile sordum..:) Uygulamayı Burcu Acer isminde çok sempatik ve güzel bir hatun yapmakta..:) Burcu'ya buradan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum..:)

Burada yapılan hizmetler ve iletişim bilgileri de aşağıdadır.
   Manikür çeşitleri
   Pedikür çeşitleri
   Cilt bakımları
   İstenmeyen tüylerden kurtulma
   Rahatlatıcı bakımlar, masaj
   Güzellik hizmetleri

California Nail Bar
Valikonağı Caddesi No:103
Nişantası, İstanbul 34363
Tel: (212) 240 62 45

Haftada 7 gün 10:00 – 20:00 saatleri arası açık, ben Pazar günü gittim, rahat rahat takıldım.


California Nail BarSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal