Kalıcı French Oje Uygulaması

| More

Category: , , ,

Oh çok rahat ettim, dünya varmış..:) Ne oldu derseniz dün ayaklarıma kalıcı French uygulaması yaptırdım, oje derdinden kurtuldum..:) Ne büyük derdim varmış diye dalga geçiyorum ama hakikaten rahat ve kolay bir uygulama. 
Ayaklarım ve detaylar ise aşağıda..:)

Jel yada akrilik teknoloji ürünleriyle uzatma işlemi ve french ojeli görünüm uygulaması gerçekleştirilebiliyor. Belli periyotlardaki dolgu bakımı uygulamasıyla tırnaklar 3-4 ay boyunca french ojeli görünümünü koruyor.

Jel ürünlerle hazırlanan el ve ayak tırnaklarına arzu edilirse farklı renklerde oje de uygulanabiliyor. Oje çıkarıcı kullanıldığında tırnaklar yine french yada cilalı görünümüne dönüyor. 




Kalıcı French Oje UygulamasıSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal