Home Store Tutkularına Limango İndirimi

| More

Category: , , , , ,

İnternet alışverişi yapar mısınız? Ben artık kullandığım ve bildiğim markaların ürünlerini genellikle internet üzerinden alıyorum. Şimdiye kadar bir sorun da yaşamadım çok şükür, en riskli gruba giren ayakkabıyı bile pekçok kez almış olmama rağmen hepsi de ayağıma sorunsuz oldu. 

Dün Home Store Nişantaşı mağazasının önünden geçmiştim ve vitrinine bayılmıştım. Müsait olsaydım resmini çekecektim ama o an olamadı. Aklımda bu fikir varken bu sabah Limango'da Home Store'un %90'a varan indirimine takıldım ve sizlere haber vermeyi kendime görev edindim. Siz de Home Store tutkunlarındansanız ve görmeden alma konusunda sorun yaşamıyorsanız ürünler bitmeden bir an önce göz atın derim. 


Limango hesabı davetiyesi isteyen varsa bana yazabilir, hemen yollarım. 
İndirimdeki ürünlerden birkaçını aşağıya koyuyorum. 



Home Store Tutkularına Limango İndirimiSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal