Yeşil Elma Kokulu Duş Jeli: Bodyshop

| More

Category: , , , ,

Yeşil elma kokusunu çok sevdiğimi daha önce de yazmıştım. Parfümlerden çabuk sıkılmama rağmen yeşil elmalı parfümlerden hiç sıkılmıyorum, sürdükçe süresim geliyor..:) Şimdi bir de yeşil elmalı duş jeli keşfettim. Bodyshop markalı bu ürünü herkese öneririm. 

Daha önce Bodyshop'ya yeşil elmalı parfüm de vardı ama artık üretmiyorlar malesef. Buradan Bodyshop'a "yeşil elmalı parfümümü geri istiyorum" diyor sevgilerimi yolluyorum..:)

YEŞİL ELMALI BANYO VE DUŞ JELİ, 250 ml 
Banyoda veya duşta kullanılabilen canlı, taptaze yeşil elma kokulu temizleme jeli. Bu lüks köpüklü ürün, cilde temizlenmiş bir his verir ve güzel bir koku bırakır. The Body Shop’un ilk 1992 yılında piyasaya sürdüğü eski favori, şimdi Yerel Ticaret ürünü Aloe Vera ve 100% geri dönüşümlü paketiyle. İnanılmaz sakinleştirici ve nemlendirici özellikleriyle bilinir. Cildi tazeleyen nazik bir içeriğe sahiptir. Doğal kaynakları korumaya ve insanların gezegenimize verdiği zaraları azaltmaya yardımcı olur. Islak cilde - tercihen bez veya banyo lifi ile masaj yaparak uygulayın ve durulayın. Gözle teması halinde, temiz suyla durulayın. Sadece yetişkin kullanıcılar içindir.


Yeşil Elma Kokulu Duş Jeli: BodyshopSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal