Sonbahar'ın En In 7 Rengi ve Nasıl Giyilir Önerileri

| More

Category: , , , , , , ,

Sonbahar'ın En In Trendleri yazımızda kısaca bahsetmiştik ama Sonbahar'ın En In Renkleri'ni ayrıca yazmadan hızımı alamadım. 

İşte gözde renklerimiz ve örneklerle nasıl giyilir önerileri. Renkli ve güzel günler hepinize.:=)

1. Kobalt Mavi: Siyahla giyilince rengini çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.


2. Altın rengi: Altın rengi kıyafetlerde üste oturan modeller tercih etmeye çalışın ve fazla aksesuardan kaçının.

3. Mor: Mor rengi siyah ve altın rengiyle kombinleyebilirsiniz. Farklı 2 renkten fazlasından kaçının, renk cümbüşü yaratabilir.

4. Camel rengi: Klasik camel rengi bu sezon montlardan çıkıp her parçaya sıçradı. Camel renginin nasıl giyileceği ile ilgili ayrı bir yazım vardı, burdan buyrun.

5. Parlak siyah: Partilerde veya gece çıkmalarında kullanmaya çalışın. 

6. Petrol-zümrüt yeşili: Ben siyahla seviyorum, öneririm.:)

7. Kırmızı: Bu sezon kıpkırmızı olmak moda, ben genelde beyaz ve siyahla kombinleyerek siyah, beyaz, kırmızı üçlüsü yaratmayı seviyorum. Daha önce paylaştığım siyah-beyaz-kırmızı ve kırmızı-siyah kombinlerime tekrar göz atabilirsiniz.


Sonbahar'ın En In 7 Rengi ve Nasıl Giyilir ÖnerileriSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal