Organik Saç Boyası Önerisi: Tierra

| More

Category: , , , , , , , , ,

Saçlarım uzun ve kızıl renk; boyaması zormuş gibi görünse de çoğu zaman kendim boyuyorum ve oldukça pozitif tepkiler alıyorum. En son kuaföre gittiğimde kuaför beni takdir etmiş ve nasıl boyadığımı sormuştu..:)

Boya olarak Organik olan Tierra saç boyalarını kullanıyorum, benim rengim Tierra 8.44; mango rengi olarak geçiyor ama irlanda kızılı da deniyor sanırım. Aşağıdaki iki resimdeki gibi boyayabiliyorum, içine konacak aktivatör ile rengini ayarlamak mümkün ve uygulaması da kolay. 



Aşağıdaki linkte Tierra saç boyaları satılmakta, detaylı bilgiyi de oradan okuyabilirsiniz. Ben biraz farklı boyuyorum onu da bir soraki yazıda paylaşacağım.
http://www.e-kuafor.com/site/page.asp?dsy_id=2891


Organik Saç Boyası Önerisi: TierraSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal