Cumartesi Günüm ve Alışveriş Çılgınlığım

| More

Category: , , , , , ,

Bu sabah çok geç kalktım. Beni bilenler bilir, ben haftasonları da 6'da kalkarım..:) Çocukluğumdan beri böyledir bu. Hatta ilkokuldayken haftasonları erkenden uyanıp annemler kalkana kadar açlıktan ölürdüm ve bin türlü gürültü yapmaya çalışırdım kalksınlar da kahvaltı yapalım diye..:)


Bugün çok extreme bir şekilde saat 11'de kalktım. Çook sevdiğim bitanecik köpüşüm Jessie de yorgundu sanırım ki beni kaldırmadı. 2:30'da yatmıştım aslında ama bu kadar uyku bünyemi bozdu, çok yorgun uyandım. Bu halimi spor paklar diyerek spora gittim ve yüzdüm biraz. Hala ayılamamıştım ki (buhar banyosu ve sauna etkisi olsa gerek..:)) alışverişe başlamış buldum kendimi. Aşağıda bugün aldıklarım, hepsini de çok uygun fiyatlara aldım, eve gidince üşenmeyip resim çekmeyi başarırsam yollayacağım;

  • Siyah yağmur çizmesi: Tabanı gri ve beyaz renkler içeriyor. Geçen sene Yargıcı'dan aldığım sütlü kahve yağmur çizmem sağlam çıkmayıp beni yarı yolda bırakmıştı. Bakalım bu nasıl çıkacak, baya da hoşuma gitti hani..:) 
  • Siyah ve kırmızı diz altı tayt, tam sezonluk.
  • Çizgili t-shirt'ler: 1 Kırmızı ve 1 de siyah-beyaz-gri renkli. Yüz kere yazdığım üzere çizgili çoook moda..:)
  • Kot etek: Kardeşim en son 1 kot etek daha alırsan seni de eteği de eve almam demişti ama dayanamadım ne yapayım, hem bu biraz farklı, beyaz dantelleri var..:)
  • Çiçekli yeşil - kırmızı elbise: Sırtında 2 tane ban ve bantlardan birinde kurdela var. Bershka marka ama başka bir butikten sadece 20TL'ye aldım, Bershka'da muhtemelen en az 4 kat fiyatınadır, zira kumaşı baya farklı. Minik butiklerimi seviyorum, onlar da beni seviyor ki bana bugün bol bol indirim yaptılar..:)
  • Gri, tüylü yelek: Tüylü kıyafetlere ben hep bayıldım, üstelik de bu sezon çok moda. Gri rengim yoktu hemen edindim..:) 65'tan 30'a indiler sağolsunlar bana. Bir kahve borcum olsun..:)
Çok şükür artık uyandım da kendimi durdurabildim..:) Aşağıda bugünden olmamakla birlikte iki resim, sevgili kırmızı montum (Miss Selfridge) ile. 


Cumartesi Günüm ve Alışveriş ÇılgınlığımSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal