Yeni Aldo Babetlerim

| More

Category: , , , , , ,

Geçtiğimiz yıllarda sık sık topuklu giyen ben bu sene tercihimi daha ziyade babet ve daha küçük topuklu ayakkabılardan yana kullanıyorum. Bunda hiperaktif köpeğim Jessie ile yaptığımız uzun mu uzun park yürüyüş ve oyunlarının etkisi olsa gerek..:) Sayesinde spor seanslarımı da minimuma indirmiş bulunuyorum zaten ve bundan hiç şikayetçi de değilim.:)

Bugün Markafoni'de Aldo ayakkabılarının satıldığını gördüm ve 2 babet daha aldım. Biri kırmızı-fuşya renklerinde, diğeri ise beyaz. Beyaz babetim yoktu, kırmızı olan ise biraz harap ve bitap hallerdeydi. Umarım siparişlerim bir an önce gelir ve numara sorunu yaşamam. :) Ve işte yeni Aldo babetlerim..



Yeni Aldo BabetlerimSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal