Dün Siyah, Beyaz, Gri ve Kırmızı'lı Bir Gündü!

| More

Category: , , , , , , , , ,

Hava buz gibi, resmen hergün kışlık giyiyorum artık. Bot sezonunu geçen hafta bir açtım tam açtım. Dün de gri yüksek topuklu botlarımı giydim hatta, geçen sene alıp pek giyme fırsatı bulamamıştım.

Dünkü kombinimde siyah, beyaz, kırmızı ve gri vardı. Genel olarak gri hakim olmakla birlikte çizgili t-shirt'ümde 4 rengin tamamı da vardı..:) Bu çizgili t-shirt ve üzerimdeki tüylü yeleği de Cumartesi günü yaptığım alışverişte almıştım, başka başka neler aldığıma bakmak isterseniz BURDAN buyrunuz.

Üzerimdeki kıyafetlerin tamamı Nişantaşı'ndaki küçük butiklerden alınma. Ayakkabılar da aynı şekilde. Yalnızca kırmızı şapka ve şal Berska, diz üstü çoraplar da Penti.

 


Dün Siyah, Beyaz, Gri ve Kırmızı'lı Bir Gündü!SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal