Bayram Gece Partilerinde Ne Giysek, Cıvıl Cıvıl Elbiselerle Donansak?

| More

Category: , , , , , ,

Yaşasın, yaşasın, yaşasın! Yine bayram geldi, hem de uuuupuzunn bir bayram tatiliyle birlikte..:) Bayramın haftaya olduğunu geçtiğimiz hafta farkeden ben bu işe pek bir sevindim. Bu aralar tatile çok ihtiyacım vardı, uykusuzluktan bitap hallerdeyim. Dünü gözlerim kan çanağı ve uykusuzluktan sinir harbi şeklinde zar zor tamamladıktan sonra evde köpeğim Jessie'yi görünce rahatladım. Kısa bir yürüyüş (kısası bile 1 saat) sonrası hemen eve gidip uyuma planım vardı ama birkaç huzursuzluk ve gürültü yüzünden pek de erken yatamadım. Gece 2'de yatıp sabah 6'da kalkarak az ama kısmen uykulu bir gündeyim. Uzun lafın kısası; bu tatil bana iyi gelecek,  gelmek zorunda..:)

Konuyu dağıtma başarımdan sonra hemen toparlıyorum..:) Bayram gelene dek sizlerle çeşitli kategorilere göre kombin önerileri yayınlamak istiyorum. Bayram ziyaretleri, Sonbahar öğleden sonrası gezmeleri, gece çıkmaları, vs. gibi. Aklınıza farklı kategori gelirse bana yazın, onu da yayınlarız..:)

İlk yazımız gece gezmeleri ve partiler için rengarenk elbiselerle bayram kombini önerileri olsun mu olsun bakalım..:) Bildiğiniz üzre bu sezon saks mavisi ve bordo kırmızı çok IN. Floral pembeler hep gönlümüzün bir köşesinde zaten. Benim favorim mavişten yana, sizinki?






Bayram Gece Partilerinde Ne Giysek, Cıvıl Cıvıl Elbiselerle Donansak?SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal