Emma Watson'ın Bayıldığım Burberry Trençkotunun Benzerini Buldum

| More

Category: , , , , , ,

Emma Watson'ın camel rengi Burberry trençkotunu facebook sayfamızda günün kombini olarak yayınlamıştım 2 gün önce. Bu aralar maddi durumlar Burberry trençkota pek elvermiyor malesef; amaaa el verene dek idare edebileceğim bir model buldum..:) 

Miss Selfridge'in camel rengi kabanı da oldukça hoş bence.  Evet kabul ediyorum; Burberry modelin kollarındaki demir baskıları çok beğenmiştim. Ama Miss Selfridge model de fırfırlı mırfırlı, üstelik de daha kalın, daha sıcak ve yumuşak.:) Polyanna'cılığı biraz daha zorlasam param olsa da onu seçmezdim diyeceğim korkarım..:) 
Neyse, benzerini bulmuş olmak da güzel, şimdilik bununla idare edelim, maddi durumlara sonra tekrar bakarız..:)



Emma Watson'ın Bayıldığım Burberry Trençkotunun Benzerini BuldumSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal