Yeni Kürklü Çizmelerim ve Yorumlarım

| More

Category: , , , , , , , , , ,

İnternetten ayakkabı ve çizme alma olayını abarttım bu kış, hatta neredeyse ayakkabıdan başka bir şey almadım bile diyebilirim. En son elime ulaşan 3 ayakkabıdan biri Limango'dan sipariş verdiğim, Mille Fiore marka, kum rengi ve kürklü çizmelerim oldu.

Numara: Bu tarz rahat çizmeleri çok sevdiğim için hemen ertesi gün giydim. Ancak 38 numara olmasına rağmen ayağıma biraz büyük geldi. Bu yüzden çift kat çorapla giydim ama yine de rahat edebildiğimi söyleyemeyeceğim. Deri çizmelerde çift çorap işe yarıyor ama bu tarz çizmelerde aynı rahatlığı yaratmıyor kanımca. Özellikle sağ ayağımın çizmenin içinde hareket ettiğini hissediyorum.

Doku ve sıcaklık: Aynen göründüğü gibi yumuşacık ve sıcacık gerçekten. Bugün de ayağımda olan bu çizmeler sıcaktan fenalıklar geçirmeme bile neden oldu diyebilirim..:) Tabii çift kat çorabın etkisini de yadsımamak lazım..:)

Taban: Tabanı çift kattan oluşuyor. Taban tasarımıyla sert zeminler ve farklı hava koşullarında iyi tutuş sağlaması amaçlanmış ve bu konuda başarılı olacağına şüphem yok. Karda en ufak bir kayma sıkıntısı yaratacağını sanmıyorum. Eğer su geçirmezliği yazdığı gibi doğru çıkarsa bu kış karlı havalarda vazgeçilmezim bu çizmeler olur.
Bu arada ufak bir not; taban sert olmakla birlikte ayağı hiç bir şekilde rahatsız etmiyor. Daha önce satın aldığım ve yorumumlarını yazdığım Dr. Martens botlarla uzaktan yakından alakası yok yani bu açıdan..:) Ve çok şükür ki yok..:)

Sonuç olarak; numara sıkıntısı dışında beklentimi fazlasıyla karşıladığını ve tavsiye ettiğimi rahatlıkla söyleyebilirim. Bu arada rengi de sıradan ve alışılmış bir renk değil, eklemeden edemeyeceğim...:)


Yeni Kürklü Çizmelerim ve YorumlarımSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal