Rahatsızlıkta Doruk Noktası ve Dr. Martens Savaşçı Botlarım.:(

| More

Category: , , ,

Allandıra ballandıra 40 kere yazmıştım, hatırlarsanız Limango'dan Dr. Martens savaşçı botu siparişi vermiştim bir süre önce. Geçtiğimiz hafta ise botlarım elime ulaşmıştı ve pek bir sevindirik olmuştum.

Bu hafta Pazartesi botlarımı giymek gibi bir gaflette bulundum demek zorundayım malesef. Zira hayatımda giydiğim en rahatsız ayakkabılar bunlar olsa gerek. 15 cm topuklu ayakkabıları bile giyen ve gıkını çıkarmayan ben bu botlara dayanamadım ve gün içinde şirkette çıkarıp sonsuz ayak huzurunu geri yakaladım. Peki neresi rahatsız dediniz değil mi? Çünkü düz taban falan sayılır hani ve çok da rahat görünüyor. Bunlar tamam ama o kadar sert bir malzemeden yapılmış ki ayağın içinde en ufak bir şekilde hareket etmesi bile mümkün değil. Yürürken ne yaparsınız, bileğinizi bükmeniz falan gerekir değil mi? Dr. Martens'lerle yok öyle bir şey, yalan dünya! Ayakkabıların ayağımda olduğu süre boyunca ayakların sanki buzdan bir kalıptaymış gibi hissettim. Sabahları normalde 5 dakikada aldığım servis yolunu 15 dakikada almama neden olan bu botların rahatsızlığı karşısında dehşete düştüm resmen.

Sonra birkaç arkadaşım askerlerin postallarını ezmelerini söyklediklerini söyledi. Ben henüz öyle bir şey yapmadım ama bu şekilde giymenin mümkün olmadığı bir gerçek. Önerisi ya da tecrübesi olan bana yazsın please..:(


Rahatsızlıkta Doruk Noktası ve Dr. Martens Savaşçı Botlarım.:(SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal