Bugün Ne Giydim > 9 Haziran

| More

Category: , , , , ,

Giydiklerime gectigimiz haftaki hasta hallerimden dolayi kisa bir ara vermek durumunda kalmistim. Hala çok iyi toparlamis degilim, aynaya bakinca kendimi kotu goruyorum ama bir yerden baslamak lazim :)

Carsamba kombinimin sloganini "beyaz giyer yaz gunu, yagmur yagar tum gunu" ilan ediyorum..:)

Uzun kirmizi - yesil cicekli beyaz tulumumun alt kismi bel ustu pantalon modelinde, direk gogus altindan buzguleniyor ve pantalon kismi basliyor. Gecen yaz sonu Osmanbey'den almistim, markasi Nisan.
Beyaz Bolero: Park Bravo Fizz (3 yıl oncenin olsa gerek)
Uzun kirmizi yelek: Park Bravo Fizz. Bu sezon Nisantasi'ndaki Park Bravo Outlet'den almistim. Bu magazayi daha iyi tanitmak icin ayri bir post yazacagim.
Sal: Stradivarius
Bilek kismi incik boncuklu sandaletlerim: Shoetek

Bugun itibari ile hava acmis bulunuyor neyse ki, yuppi :)



Bugün Ne Giydim > 9 HaziranSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal