Gusta Milano Babalar Günü özel Hediyeleriyle Markafoni’de!

| More

Category: , , , , , , , ,

Haftaya Pazar günü, yani 30 Haziran Pazar Babalar Günü. Benim için bir erkeğe hediye almak her zaman bayana almaktan daha zor olmuştur. Sanki tüm dünya pazarı daha ziyade kadınlara yönelikmiş gibi hissediyorum. Tabii bu durum algıda seçicilik de olabilir ama yine de bence kadınlar için alternatifler ve alınabileceklerin çeşitliliği daha kolay.

Favori erkek hediyem ise hep gömlek olmuştur. Şimdiye kadar erkeklere aldığım hediyelerin %80’i de gömlektir herhalde..:)

Bugün Markafoni indirimlerine göz atarken Gusta Milono’nun kaliteli ve şık ürünlerinde büyük oranda indirim olduğunu gördüm. Öyle ki 200 TL’den 50 TL’ye düşen ürünler var. Siz de henüz benim gibi Babalar Günü hediyenizi almadıysanız bir göz atabilirsiniz. 1 hafta içerisinde elinize ulaşır mı bilemem tabii ama benim babam İstanbul’da olmadığı için bunlardan alıp adresine postalatmayı düşünüyorum.




Gusta Milano Babalar Günü özel Hediyeleriyle Markafoni’de!SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal