Tayt Dosyası &Tayt nasıl giyilir?

| More

Category: , ,

Taytlar ben lisedeyken çok modaydı, o zamanlardan aklımda kalan onları elbise altlarında, çizme içlerine sıkıştırılmış bir halde, çeşitli tunikler, kat kat çoraplar ve tozluklar ile giydiğim..:)
Ve taytlar son 4 sezondur yine altın çağını yaşıyor.Üstelik de bu sıcaklarda tayt mı giyilirmiş diyenlere inat yazın en boğucu günlerinde bile herkesin üzerinde.
Nasıl giyelim de güzel olalım bir bakalım mı? 


1. Çeşitli renk ve desenleri deneyin, klasik siyah, kahve rengi ve gri kalıplarından çıkın!
leggins1Opak renkli olanları uzun gömleklerin altında harika duruyor. Resimde yok ama opak mavisini şiddetle tavsiye ederim..



















2. Tayt çok çorap gibi diyenlerdenseniz Jean taytları deneyin. 

penti-jean-taytSol resimdekinin aynısından C&A’den     almıştım, pek rahat edemedim ben, sürekli üzerimden düşüp durdu ama yine de deneyin derim. Sanırım 10 TL gibi uygun bir fiyatı vardı, ben  alalı çok oldu ama geçen hafta hala oralardaydı..:)









Vero Moda’nın Cevahir magazası çok büyümüş, aksesuarlar için ayrı bir kısım yapmışlar, bu kısımda da çeşit çeşit Jean taytları uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Hakikaten çok değişik modeller var, kaçırmayın!

10045403_DENIM_BS1 10052536_DENIM  10053492_DENIM_NoVariant
 10053491_DENIM_210053491_DENIM_3 10054148_DENIM   10052536_DENIM_2
  10054828_OPTWHITE_Stripes4
Vero Moda’nın internet sitesinden de satış var ama bizde mağaza fiyatları çok daha uygun gibi geldi bana.
Göz atmak isterseniz link: http://veromoda.bestsellershop.com/

3. Farklı uzunlukları denemekten çekinmeyin. Bilek hizasına gelen uzunlukla sınırlı kalmayın. Benim son favorim diz üzerindekiler; şort tadında takılır gibi, pek rahat ve havadar! 

Diz altı uzunluğu giyerken dikkat, üzerine çok uzun tunikler ya da gömlekler giyersek taytı boğabiliriz.

ShortLegging ShortLegging1

4. Her ne kadar benim hiç hoşuma gitmese de etek ve elbiseler ile de kullanımı mümkündür efendim..  


molly_simsNeden mi sevmiyorum? Tayt da etek/elbise de başlı başına hit parçalar.
Yani yan kıyafet ya da aksesuar değiller, bu yüzden her iki parça çok güzel de olsa beraberken fazla duruyor ve ikisi de heba oluyor bence.











5. Kalçanız büyük ya da bacaklarınız kalınsa üzerinize giyeceğiniz parça kalçanızı kapatıyor olsun. Ek olarak dikkati bacaklardan kaydırmak için tozluk, cafcaflı ya da uzun bir fular veya gözlük ya da şapka kullanın. İşe yaradığını göreceksiniz. 

scarlett-madrid  22374537

6. Gelelim ben nasıl giyiyorum.. Tayt üzerine tam kalçada bir T-Shirt ya da gömlek ile onun üzerine ya uzun ya da kısacık yelek. Tabii şalımı da unutmam.. 


235326_IMG_0087  minkp2002412894_p1_v1_m56577569831836300_254x500Nikki Reed

Technorati Etiketleri: ,,,


Tayt Dosyası &Tayt nasıl giyilir?SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal