Ne Giydim - 16 Haziran

| More

Category: , , , , , , ,

Bir bezginliktir ki sormayın! 2 gündür içim sıkılıyor. Sebep de yok işin garibi, sanırsam sıcak havalar çarptı beni. 
Dün sabah 5'te uyandım, Jessie'yi tuvalete çıkardım, sonra geri geldik ve 6:30'a kadar öyle sersem sersem yattım. Bugün daha iyi gibiyim neyse ki, hadi bakalım..:) 

Bu Bezgin Bekir hallerimde üzerime neyi nasıl geçirip çıkıyorum bilemiyorum ama işte dün ne giydiğim..:)

Yeri gelmişken bahsetmeden edemeyeceğim. 
Mavi-kırmızı uyumuna bayılıyorum. Eskiden ana renkleri bu kadar karıştırmak istemezdim. İnanılmaz bir uyum takıntısı içerisindeydim. Fakat şimdi öyle düşünmüyorum, ana renkler de birbiriyle çok uyum içerisinde olabiliyor.  

 

Elbise: Mango geçen yaz sezonu
Yelek: Stradivarius
Çanta: Mango bu yaz sezonu
Ayakkabı: Mango






Ne Giydim - 16 HaziranSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal