Dresscholic ve Beğendiğim Elbise

| More

Category: , , ,

Dresscholic magazasi Tesvikiye - Nisantasi arasinda, Migros ile City's alisveris merkezinin bulunduklari sokaklarin alt kismindaki yol kesisiminde bulunuyor. Benim gibi elbise meraklisiysaniz ya da farkli tarz ve modellerde, baskalarinin uzerunde pek gormek istemediginiz elbiseler almak istiyorsaniz burasi essiz bir cennet.

Dun magazanin onunden gecerken gordugum mavi elbiseye vuruldum kaldim. Gala, acilis, davet ya da guzel bir mekandaki ozel bir dugun disinda nerede giyilir bilemedim. Secenekleri soyle bir gozden gecirince de su an icin en olasi ihtimalin kardes dugunu olabilecegine kanaat getirdim. :) 

Acaba alip guzel bir firsat kollasam, o zamana kadar da seyrine mi baksam..:)

Dresscholic magazasinin iletisim bilgileri;
Dresscholic
Ihlamur Yolu Sok. No:9 D:1
Teşvikiye, Şişli, İstanbul
Tel : (0212) 2967601 





Dresscholic ve Beğendiğim ElbiseSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal