Prada 2010 Güneş Gözlüğü Modelleri

| More

Category: , , , , , ,

Bugün öğleden sonra ufak çapta bir alışveriş turuna çıktım. Aslında alışverişten ziyade pazar araştırması diyebiliriz. Hangi mağazalar ne kadar indirime girmiş, nerede neler kalmış, yeni ürünler gelmiş mi gibi sorularıma cevap aramak için şöyle bir turladım.

Durak noktalarımdan biri de Prada oldu. Köpeğim Jessie’nin arkadaşı Lucky’nin sahibi Serkan Prada’da çalışıyor. Asıl amacım ona uğramaktı aslında ama neredeyse bu sezonun 4. güneş gözlüğünü alıp çıkacaktım. Neyse ki tuttum kendimi ama aklım kalmadı diyemem..:) Erkek reyonundaki güneş gözlüklerinden birini çok beğendim ve çok da rahat ettim. Bakalım kaç gün dayanabileceğim almadan. :)

Bu sezon değişik şekle sahip çerçeveli gözlükler revaçta. Bildiğimiz Aviator, Tom Ford tarzı modellerin yanısıra kalp çerçeveli, yanları içe doğru kavisli, sapları kavisli çok değişik güzeş gözlüğü modelleri bulunuyor.

Prada 2010 yaz sezonu güneş gözlüklerinden seçmece;

Öncelikli olan favorim.:)








Prada 2010 Güneş Gözlüğü ModelleriSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal