Beyaz Çantam

| More

Category: , , ,

Bu post'da City's ardındaki parktan aldığım şalvardan bahsetmiştim. Şimdi de yine aynı kermesten aldığım bir çantaya bakalım.  

Kermes ve yaygılardan çanta ve kıyafet alma huyum pek yoktur normalde, daha ziyade takı, toka gibi ıvır zıvırlar alırım. Ama bu çantamı da şalvarımı da çok beğendim. Şalvarı 25 YTL'ye almıştım. Çantayı da sadece 20 YTL ödeyerek edindim ve içerisine 14" laptop bile sığıyor. Üstelik hem elde taşınabiliyor, hem de yandan omza asılabiliyor istenirse. Genelde elden tutmalı çantalarla pek rahat edemem ama bu çanta çok rahat taşınıyor. Hem de fiyatı çok uygun. 


Gözlüğümü dekor yaratmak için koydum, her zamanki gibi Ray-Ban..
Askıdaki petrol yeşili ceket ise Miss Sixty.





Beyaz ÇantamSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal