Uygun Fiyata Güzel Mobilyalar

| More

Category: , , , , ,

Havaların düzelmesinin ve evlenme sezonunun gelmesiyle ev düzenleme ve dekorasyon sezonu da açılmış oldu. Ben de ufak tefek değişiklikler düşündüğüm için biraz baktım araştırdım ve çok uygun fiyata gerçekten de kaliteli ürünler yapan bir mobilyacı buldum.

Çiftçioğlu Mobilya ürünlerini kendileri yapıyor, dilerseniz almayı düşündüğünüz ürünleri daha uzun, kısa, farklı renkte, vs gibi çok çeşitli seçeneklerde yapabiliyorlar. Yerleri Moda'da çok merkezi bir yerde. Kadıköy vapur iskelesinden 3 dakika yürüme mesafesinde. 

Geçen hafta Cuma Bey sağolsun bana çok yardımcı oldu, aldığım ürünleri de bana verdikleri teslimat gününden 1 gün erken teslim ettiler. Kendilerine teşekkür ediyorum.

Birkaç ürün resmi koymak isterim fikir vermesi açısından. İnternet adreslerinde ürünlerin çoğu mevcut. 

Web Link: http://www.ciftcioglumobilya.com/index.htm




Uygun Fiyata Güzel MobilyalarSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal