Maxform Saç Kurutma Fön Makinesi 3000W

| More

Category: , , ,

Normal yaşam süresinde ölen bir insan hayatının 12 yılını uyuyarak, 6 yılını banyo yaparak, 5 yılını yolda geçirir ve 30 yılını seks ile geçirirmiş. Bu durumda ben 6 sene banyoda geçirirsem bir 8 sene de saç kuruturken geçiririm en azından. Ki günde 2 banyo hesaplamasına tekabül etmediğini düşündüğüm bu hesabı birkaç kat katlayadabilirim. 

Ama artık saç kurutma makinamı buldum yolun yarısı olmadan..:) Başlasın hayattan tasarruf günleri..:)



. 220-240 V 50-60 HZ Geriliminde
. 3000 W Gücünde
. 2 Hız 2 Sıcaklık kademesi
. CITYSON Turbo motor Minimum Ses Düzeyi
. 2 M Uzunluğunda Kablo
. Üfleme Hızı 28.8 M/S
. Emniyet Termikli Rezistans
. 2 Adet Fön Gagası (Hava Yönlendirme Başlığı)
. İyon Özelliği Yoktur.
. Difüzör Yoktur.
.Garantili



Ben KDV'li 75 TL'ye aldım ama adını vermek istemediğim ünlü bir sitede 170'e gördüm..Aman dikkat, internet alışverişi yapıyorsak bir ürünün fiyatını birçok farklı sitede gösteren 3-5 internet sayfasını da kontrol edelim ki alışverişimiz gerçekten karlı olsun. 

Ben nereden aldım?
http://www.kuaforsepeti.com/site/page.asp?dsy_id=16911&urun_id=9846&sps_id=0


Maxform Saç Kurutma Fön Makinesi 3000WSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal