Elle Love Shoes > Seçmece

| More

Category: , , , , , , , , , ,

Elle'den bir çok ayakkabı beğendiğimden bir önceki post'ta bahsetmiştim. Şimdi de modelleri kategorize ederek şöyle bir göz atalım mı?
Benim en çok beğendiğim modeli bulamadım yalnız..:(


Yazın şık ve rahat modelleri, yani babetler.. Her ne kadar ben babetlerin aşırı düz taban olmasından dolayı rahat edemesem de elbiselerin altında topuklulardan sonra en güzel duran ayakkabılar babetler olsa gerek.


Gelelim sandaletlere, yaz için favorilerim, her zaman her mekana uygun bir sandalet vardır. Burada sadece düz tabam olanlarım alıyorum, topuklular aşağıda "Topuklu" bölümünde olacak..

İşte topuklular.. Platformlar, sandalet topuklular, vs.. burada.. Ama benim favorim olanı bulamadım malesef..:( 






Elle bu sezon Flamenko ayakkabıları da yapmış, ben başka bir markadan kırmızı almıştım, buradan da sarısını alacağım sanırım, hem çok rahat hem de şık duruyorlar.
Botie ayakkabılar geçen seneden beri çok moda, ben haşa bu trende alışamamış olsam gerek ki hala hiç almadım.
Oxford'lar, buraki modeller topuksuz, pek rahat, liseli kız edasında.. Geçen bahar Topshop'ta bir model beğenmiştim ve ben alt kata inip geri çıkana dek numaram gitmişti, hala da içimde kalmıştır o sarı, şirim mi şirin Oxford'lar..
Dolgu topuklar 4 sene kadar önce moda olduğunda kimse bu modanın bu kada uzun ömürlü olacağını düşünmemişti. Hala da çok moda ve kısa zamanda geçeceğe de benzemiyor.
Terlik, sabo türevleri..



Elle Love Shoes > SeçmeceSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal