Markafoni Alışverişim

| More

Category: , , , , ,

Bugün Markafoni'den Grendha marka terlikler aldım. Mor olanı kardeşime, gri olanı ise kendime hediye.:)
Daha önce de Markafoni'den Keds marka bir terlik almıştım ve uzun sevkiyat süresi dışında bir sorunla karşılaşmamıştım. Umarım bu sefer elime daha çabuk ulaşır. 
Havalar güzel, terlik sezonunu yeni cicilerle değerlendirmek lazım.;)


Kardeşe aldığım model;

Ben kokoş olduğum için bana topuklu..:)

Grendha son senelerde revaçta bir Brezilya markası ve baya tercih ediliyor. Çok rahat olduklarını da birçok kişiden duydum. 

Terliklerin normal fiyatları da gayet uygundu, Markafoni kanalıyla alınca ikisini de 20'şer TL'ye aldım. :) 
Hesaplı alışveriş!


Markafoni AlışverişimSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal