Bugün Ne Giydim > Mayıs 17

| More

Category: , , ,

Bugün İkea'ya alışverişe gitmişken aynaları test ettim, e zaten bir tanesini alacağım da bugün aldıklarımı eve üç adım yolda zar zor taşıdım. Hatta arabadan inince mağazalardan birisi halime acıyıp "abla bir kocaman poşet vereyim istersen?" dedi de pazardan dönen kameraman cevat kelle görüntüsünden kurtuldum. Eve gidene kadar 3 dakika yol yürüdüm ama yetti de arttı elimdeki plastik kutular, minyatür ütü masası ve de diğer ıvır zıvırlar ile birlikte. 

Şu dakika aklıma geldi ki Jessie'ye aldığım oyuncağı henüz vermedim, iyi de yapmışım, bugün çok cezalı sıpa, şansına küssün..:)

Sweat-shirt: C&A
Fular: Vero Moda
Elbise: H&M
Yazlık Botlar: Elle
Çoraplar: Penti
Kolye ve bilezik: C&A
Çantam nasıl? İkea, evimizin herşeyi..:)







Bugün Ne Giydim > Mayıs 17SocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal