Sac Kurutma Makinasi

| More

Category: , , ,

Saclarim uzun ve gur oldugu icin simdiye kadar kullandigim iyonlu, turbolu, vs ve hepsi watt'i 2000 uzeri sac kurutma makinalarindan hicbir zaman tam randiman alamadim. Saclarimin komple kurumasi ve elektriklenmemesi icin (ki dumduz hatta pirasa denen sac tipine sahibim) en az yarim saati ayna onunde geciririm. Evde artik bu son olur diye aldigim en az 10 farkli makina var ve hicbiri beni amacima ulastiramamisti.

Gecen hafta Cosmoplex internet sitesi'nden alisveris yaparken kuafor tipi 3000 W ama iyon ve turbo ozellikleri olmayan bir makina gordum. 3000 W beni cok cezbettigi, ama daha cok da fiyati cok uygun oldugu icin siparis verdim. Siparisim hemen ertesi gun geldi ve dayanamayip arkadasim Pinar ile sirkette ufak bir deneme bile yaptik.

Bu sabah ise tam bir kullanimdan sonra soyleyebilecegim tek sey var "iste budur!".. :)

Bu post'u servisten telefon ile yazdim, model ve link bilgilerini evden iletecegim. :)


Sac Kurutma MakinasiSocialTwist Tell-a-Friend
Related Posts with Thumbnails

Translate Modasal